### ביקורות פנימיות: הבסיס לניהול איכותי ויעיל
ביקורות פנימיות הן חלק בלתי נפרד מניהול איכות בארגון. הן מיועדות לבצע הערכה של התהליכים, המערכות והנהלים הפנימיים, במטרה לזהות בעיות ולהמליץ על שיפורים. תהליך זה חיוני להבטחת עמידה בסטנדרטים שנקבעו, הן מבחינה רגולטורית והן מבחינה ארגונית. באמצעות ביקורות פנימיות, הארגון יכול ללמוד על התהליכים שלו, לזהות נקודות חולשה ולנצל הזדמנויות חדשות.
ביצוע ביקורות פנימיות עוזר לארגונים לייעל את הפעילות שלהם ולצמצם סיכונים. במהלך הביקורת, נבחנים תהליכים שונים, כולל ניהול כספים, ניהול משאבי אנוש וטיפול בלקוחות, דבר המאפשר להבין את האפקטיביות של כל אחד מהם. המידע הנאסף יכול לשמש כבסיס לקבלת החלטות מושכלות ולתכנון אסטרטגי לעתיד.
### ת

